• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
4

مسابقه عکاسی «بوسه بر دستان مادر» در همدان برگزار می شود

  • کد خبر : 776
  • 27 دی 1400 - 23:39
مسابقه عکاسی «بوسه بر دستان مادر» در همدان برگزار می شود
سپهر فردا/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان همدان گفت: مسابقه عکاسی با عنوان «بوسه بر دستان مادر» با مشارکت مدرسه علمیه الزهراء (س) همدان برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری سپهر فردا، خانم مریم جان جان در گفت و گویی، از برگزاری مسابقه عکاسی با عنوان «بوسه بر دستان مادر» با مشارکت مدرسه علمیه الزهراء (س) همدان به مناسبت میلاد سراسر نور و پربرکت حضرت صدیقه طاهره (س) خبر داد.

وی ادامه داد: در راستای توجه به جایگاه والای مقام مادر به‌عنوان یکی از اساسی‌ترین ارکان خانواده و جامعه در جهت رشد و توسعه ارزش‌های انسانی، اسلامی و اهمیت جایگاه ارزشمند مادر در دین مبین اسلام، همزمان با ایام میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان همدان اقدام به برگزاری مسابقه عکاسی ویژه بانوان سراسر استان نموده است تا در این بستر هنری بر تقویت روابط مادران و فرزندان تاکید و ارتباط بین آنها را افزایش دهد.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان همدان افزود: این مسابقه به صورت غیر حضوری و از طریق پیام رسان واتساپ و به شماره ۰۹۳۶۶۰۶۴۵۳۸ یا با مراجعه گروه واتساپ از طریق لینک https://chat.whatsapp.com/CCVdJasbU۴s۰UW۹WF۱۲RKM برگزار می‌شود.

وی در پایان اعلام کرد: مهلت ارسال آثار تا پنج شنبه ۳۰/‏۱۰/‏۱۴۰۰ می‌باشد که شرکت کنندگان می‌توانند تصاویر شاخص خود را از طریق گوشی‌های همراه خود به صورت افقی گرفته و ارسال نمایند که جوایز ارزنده‌ی هم به برندگان اهدا خواهد شد.

لینک کوتاه : https://sepehrefarda.ir/?p=776

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.