به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپهر فردا به نقل از شهرداری قم، امین جهانبازی در گفتوگویی با اشاره به ایجاد تغییرات در نرمافزار پاسخگویی سامانه ۱۳۷ شهرداری قم اظهار داشت: اخیراً نرمافزار پاسخگویی سامانه ۱۳۷ تغییر یافته و نرمافزار جدیدی با هدف بالا بردن سرعت و کیفیت پاسخگوی کارشناسان به شهروندان جایگزین شده است.
وی با بیان اینکه در این نرمافزار جدید، کارشناسان میتوانند تماسهای افراد پشت صف انتظار را ببینند و زمان را مدیریت کرده و بدانند چه تعداد در صف انتظار بوده تا مکالمات مدیریت و به همه سرویس ارائه شود، گفت: در گذشته نرمافزارها تنها امکان وصل کردن خط به کارشناسان را داشت و قادر بود مکالمات را ضبط کند و سوپروایزری باید آن را وصل میکرد.
مسئول سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم افزود: در نرمافزار جدید امکانات بهتری وجود دارد و مدتزمان مکالمه، تعداد پاسخها و تماسهای ازدسترفته مشخص بوده و همگی ثبت و قابلتحلیل است که چه زمانی تماسها و پشت خطیها افزایش مییابند تا در این ساعات از کارشناسان بیشتری استفاده کرد و با مدیریت زمان میتوان مدت انتظار را کاهش داد.
وی با تأکید بر اینکه در نرم افزار جدید، بخش نظرسنجی افزودهشده و افراد میتوانند در مورد نحوه پاسخگویی نیز نظر خود را اعلام نمایند، ابراز کرد: در این نرمافزار، امکان شنود همزمان مکالمات توسط کارشناسان و مسئول فنی وجود دارد و بهصورت کنفرانسی میتوان فضایی را برای پاسخگویی بهتر شهروندان فراهم کرد.
جهانبازی تصریح کرد: در این نرمافزار همچنین قابلیتهایی جهت راهنمایی بهتر شهروندان از طریق اتصال به مسئول فنی وجود دارد و میزان رضایتمندی را افزایش داده است.
وی با اشاره به اینکه در طراحیهای جدید شماره تماسگیرنده در فرم ثبت پیام، تایپ میشود و پیامهای قبلی و آدرس شهروندان نیز مشخص میشود که در بالا بردن سرعت پاسخگویی مؤثر است، تصریح کرد: در گام بعدی در جهت توسعه نرمافزار قرار است با استفاده از ربات، تعدادی از موضوعاتی که مشخص باشد و از پاسخ یکسان برخوردار هستند، پاسخها توسط ربات ارائه میشود تا به پاسخها سرعت ببخشیم.