• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4

آماده‌سازی بلوار حضرت خدیجه(س) توسط شهرداری قم برای استفاده ترافیکی در نیمه شعبان

  • کد خبر : 804
  • 29 دی 1400 - 21:33
آماده‌سازی بلوار حضرت خدیجه(س) توسط شهرداری قم برای استفاده ترافیکی در نیمه شعبان
سپهر فردا/ دبیر کمیته حمل‌ونقل و ترافیک استانداری قم با اشاره به آماده‌سازی بلوار حضرت خدیجه(س) توسط شهرداری قم، گفت: از ظرفیت این بلوار می‌توان به‌عنوان پارکینگ موقت زائران و مجاوران نیمه شعبان در یک فضای استاندارد و ایمن استفاده کرد.

به گزارش پایگاه خبری سپهر فردا، وحید مقدم در جلسه ستاد تسهیلات زائرین ویژه نیمه شعبان در سالن جلسات استانداری قم، اظهار داشت: این کمیته ترافیک استانداری با همکاری کمیته حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم، جلساتی برای هدایت و نحوه مدیریت طرح ترافیکی نیمه شعبان برگزار خواهد کرد.

دبیر کمیته حمل‌ونقل و ترافیک استانداری قم خاطرنشان کرد: هدایت و روان‌سازی ترافیک از مسائل بسیار مهمی است که در ارزیابی زائران و شهروندان از اقدامات و برنامه‌ریزی‌های مسئولان در نحوه برگزاری آیین نیمه شعبان مؤثر است.

مقدم با اشاره به مشکلات ترافیکی مسجد مقدس جمکران در برگزاری جشن نیمه شعبان به‌خصوص در ساعات پایانی شب، اظهار داشت: کمبود پارکینگ مشکل همیشگی استان در این ایام است و امید می‌رود با همکاری و تلاش‌های شهرداری قم، پارکینگ‌های بیشتری برای نیمه شعبان امسال آماده شود.

دبیر کمیته حمل‌ونقل و ترافیک استانداری قم با قدردانی از شهرداری قم در آماده‌سازی بلوار حضرت خدیجه(س) و روکش آسفالت و روشنایی لازم، افزود: نیمه شعبان امسال از این بلوار برای تأمین بخش عمده‌ای از نیاز به پارکینگ نیمه شعبان استفاده خواهد شد.

لینک کوتاه : https://sepehrefarda.ir/?p=804

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.