• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

وزیر ارتباطات: مردم سرعت‌های چند صدمگابیت بر ثانیه‌ای را تجربه خواهند کرد

  • کد خبر : 975
  • 24 بهمن 1400 - 19:13
وزیر ارتباطات: مردم سرعت‌های چند صدمگابیت بر ثانیه‌ای را تجربه خواهند کرد
سپهر فردا/ وزیر ارتباطات گفت: با اجرای تدریجی طرح ملّی توسعه فیبرنوری منازل و کسب و کارها، مردم ما سرعت‌های چند ده و بلکه صدمگابیت بر ثانیه را تجربه خواهند کرد و طعم شیرین استفاده از شبکه پرسرعت را خواهند چشید.

به گزارش پایگاه خبری سپهر فردا، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پستی اینستاگرامی نوشت: فردا برای وزارت ارتباطات عید در عید است. از یک سو شب میلاد مولا است و در دلهای عاشقان، شور و شادی برپاست و از سوی دیگر به فضل خداوند، اجرای یکی از بزرگترین پروژه‌های ملی در حوزه ارتباطات با رونمایی از طرح ملّی توسعه فیبرنوری منازل و کسب و کارها و افتتاح ۵۰۰ هزار پورت فیبرنوری پرسرعت، آغاز می‌شود.

وی گفت: این پروژه که هم به لحاظ اهمیت و وسعت اجرا و هم زمان اجرا و میزان سرمایه‌گذاری، جزو پروژه‌های ملّی به شمار می‌آید، طعم آن به تدریج کام ملت قدرشناس ایران را شیرین خواهد کرد.

به گفته وی، دولت سیزدهم مصمم است که انشالله کار ده‌ساله را در طول سه‌ چهار سال انجام دهد. فیبر نوری باید به ۲۰ میلیون خانه و محل کسب و کار برسد و شبکه پایدار، پرسرعت و ایمن را تامین کند.

زارع پور ادامه داد: برای این کار بزرگ، غیر از بخشهای مختلف دولتی و غیر دولتی همچون وزارتخانه‌های ارتباطات و نیرو و شهرداری‌ها و استانداری‌ها، همه اعضای خانواده بزرگ ارتباطات کشور نیز، از شرکت مخابرات ایران گرفته تا فراهم کنندگان ارتباطات ثابت (FCP ها) و اپراتورهای تلفن همراه، پای کار آمده اند و با اجرای تدریجی این پروژه، مردم ما سرعت‌های چند ده و بلکه صدمگابیت بر ثانیه را تجربه خواهند کرد و طعم شیرین استفاده از انواع خدمات را بر بستر این شبکه پرسرعت خواهند چشید.

وی نوشت: در آغاز راه هستیم و به دعا و همراهی مردم شریف ایران دلگرم هستیم.

لینک کوتاه : https://sepehrefarda.ir/?p=975

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.