• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3

همایش «زیست دینی در عصر پلتفرم‌های جهانی» در قم برگزار می‌شود

  • کد خبر : 1669
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱
همایش «زیست دینی در عصر پلتفرم‌های جهانی» در قم برگزار می‌شود
سپهر فردا/ همایش بین المللی «زیست دینی در عصر پلتفرم های جهانی» به همت دفتر مطالعات اسلامی و ارتباطات حوزوی مرکز ملی فضای مجازی در جامعه المرتضی (ع) قم برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپهر فردا، همایش بین المللی «زیست دینی در عصر پلتفرم های جهانی» به زبان انگلیسی در قم برگزار می‌شود و در این همایش سخنرانانی مانند حجت‌ الاسلام چگینی معاون بین ‌الملل دفتر مطالعات اسلامی مرکز ملی فضای مجازی، حجت‌ الاسلام قنبری معاون بین الملل جامعه المصطفی(ص) العالمیه، حجت الاسلام جهانگیری رئیس دفتر قم سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، سید هادی ساجدی معاون بین الملل دانشگاه باقرالعلوم(ع) و حجت الاسلام اولیایی استاد حوزه و دانشگاه سخنرانی دارند، ضمن آن که حجت الاسلام رفیعان به عنوان دبیر علمی این همایش معرفی شده است.

این همایش بین المللی همچنین میزبان دو استاد غیرایرانی یعنی سحر خمیس استاد دانشگاه مریلند آمریکا و ثاقب ریاض رئیس دانشگاه اقبال پاکستان خواهد بود.

همایش بین المللی «زیست دینی در عصر پلتفرم های جهانی» روز پنج شنبه دوازدهم مرداد ماه از ساعت ۹ تا ۱۲ در محل جامعه المرتضی (ع) قم واقع در بلوارمحمدامین (ص)، کوچه ۸، شماره ۱۳۳ برگزار می شود و حاضران در آن، گواهی پایان دوره به زبان انگلیسی نیز دریافت خواهند کرد.

علاقه‌مندان به حضور در این همایش لازم است با مراجعه به نشانی https://formafzar.com/form/dcyac  ثبت نام کنند، ضمن آن که برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آیدی FITRAT@ در پیامرسان ایتا مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://sepehrefarda.ir/?p=1669

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.