• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
5
مصاحبه ‌اختصاصی؛

ارائه تولیدات کاملا ایرانی در سرای بی نظیر

  • کد خبر : 2970
  • 10 آذر 1402 - 17:10
ارائه تولیدات کاملا ایرانی در سرای بی نظیر
سپهر فردا/ زوج‌های جوان می توانند با خرید از مجموعه سرای بی نظیر علاوه بر قیمت مناسب از تولیدات کاملا ایرانی بهرمند شوند.

آقای عرب نژاد، مدیرعامل سرای بی نظیر در حاشیه افتتاح این مجموعه و در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سپهر فردا، با اشاره به پیشینه فعالیت این مجموعه اظهار داشت: در حال حاضر این فروشگاه  بزرگ می تواند تامین کننده نیازهای لوازم خانگی هموطنان به ویژه  زوج‌های جوان باشد

وی با بیان اینکه غالب اجناس این فروشگاه از تولیدات ایرانی است، تصریح کرد: عرضه بهترین و باکیفیت‌ترین فرش، مبلمان، یخچال و انواع لوازم خانگی باقیمتی مناسب ومنصفانه از جمله ویژگی های سرای بی نظیر است.

مدیرعامل سرای بی نظیر شعار این مجموعه را ارائه ارزان کالا بیان کرد و افزود: در حال حاضر حدود ۵۸۰ خانوار به صورت مستقیم و غیر مستقیم در این مجموعه مشغول فعالیت هستند که با افتتاح بخش های دیگر تعداد این افراد نیز افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه این مجموعه در قلب شهر قم واقع شده، خاطرنشان کرد: ما برای رفاه حال مشتریان، اقساط ۶، ۱۲، ۲۴ و ۳۴ ماهه و بدون ضامن برای اجناس و پارکینک اختصاصی برای گنجایش خودروهای بیشتر در نظر گرفتیم.

آقای عرب نژاد با قدردانی از همکاری مسنولان استان در راه اندازی سرای بی نظیر، افزود: هموطنان می توانند از این مرکز بزرگ واقع در جنب استانداری قم، محل سابق نمایشگاه های بین المللی این استان بازید کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۰۲۵۲۵۳۸۰۸ تماس حاصل کنند یا به کانال «سرای بی‌نظیر قم» در پیام‌رسان «ایتا» به نشانی https://eitaa.com/sarayebinazireqom مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://sepehrefarda.ir/?p=2970

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.