• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
6

ارسال ۳۷۰ اثر به دومین جشنواره بین المللی فیلمنامه نویسی شهادت قلم/ ایجاد دبیرخانه دائمی جشنواره فیلمنامه نویسی جهاد و دفاع مقدس

  • کد خبر : 3127
  • 29 آذر 1402 - 16:41
ارسال ۳۷۰ اثر به دومین جشنواره بین المللی فیلمنامه نویسی شهادت قلم/ ایجاد دبیرخانه دائمی جشنواره فیلمنامه نویسی جهاد و دفاع مقدس
نشست خبری دومین جشنواره ملی فیلم‌نامه نویسی شهادت قلم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سپهر فردا، دبیر دومین جشنواره ملی فیلم‌نامه نویسی شهادت قلم در نشستی خبری که در باغ موزه انقلاب و دفاع مقدس قم برگزار شد گفت: ۳۶۰ فیلم نامه از سراسر کشور و ۱۰ فیلم نامه از کشورهای منطقه به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

آقای رضا ابوذر اظهار داشت: ۱۰ اثر از کشورهای لبنان، عراق ، یمن و افغانستان به دبیرخانه جشنواره رسیده است.
وی افزود: از این تعداد ۴۰ اثر پس از داوری اولیه انتخاب شد که در نهایت از ۵ فیلمنامه داخلی و ۱ فیلمنامه خارجی در آیین پایانی تقدیر به عمل خواهد آمد.

دبیر دومین جشنواره ملی فیلم‌نامه نویسی شهادت قلم با اشاره به اینکه آئین اختتامیه یکشنبه سوم دی‌ماه در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود تاکید کرد: در این جشنواره از ۳ خانواده‌ شهید از جمله شهدای غزه تجلیل خواهد شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس قم هم در این نشست از ایجاد دبیرخانه دائمی جشنواره فیلمنامه نویسی جهاد و دفاع مقدس در قم خبر داد.

حجت الاسلام علی لقمان‌پور با اشاره به اهمیت تولید آثار با محتوای دفاع مقدس تاکید کرد: وظیفه ما سیاست‌گذاری و حمایت و برگزاری جشنواره‌هایی در این زمینه است تا اهمیت دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین شود.

لینک کوتاه : https://sepehrefarda.ir/?p=3127

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.