• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
1

۲۰۰ شبکه انتخاباتی در سراسر کشور راه‌اندازی می‌شود

  • کد خبر : 3372
  • 27 دی 1402 - 23:04
۲۰۰ شبکه انتخاباتی در سراسر کشور راه‌اندازی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپهر فردا به نقل از مرکز خبر قم، شبکه ویژه انتخابات در حوزه انتخابیه قم، کهک و جعفرآباد امروز با حضور سیدمحمد تقی شاهچراغی، معاون وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات و حسن عابدینی، معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما در قم آغاز به کار کرد. معاون امور استان‌های صداوسیمای جمهوری […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپهر فردا به نقل از مرکز خبر قم، شبکه ویژه انتخابات در حوزه انتخابیه قم، کهک و جعفرآباد امروز با حضور سیدمحمد تقی شاهچراغی، معاون وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات و حسن عابدینی، معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما در قم آغاز به کار کرد.

معاون امور استان‌های صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات و همچنین وظیفه شرعی‌، قانونی و عقلی شرکت در انتخابات گفت: انتخابات ایران یکی از معیارهای اساسی مردم‌سالاری دینی است که داعیه‌دار آن جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: برخلاف بسیاری از کشورهای غربی ازجمله آمریکا‌، انتخابات در جمهوری اسلامی ایران واقعی است.

معاون امور استان‌های صداوسیمای کشور از راه‌اندازی ۲۰۰ کانال انتخاباتی در سراسر کشور ویژه ایام انتخابات خبر داد و گفت: این شبکه‌ها بر اساس حوزه‌های انتخابی تدارک دیده‌شده‌اند که هر داوطلب در حوزه انتخابی خود می‌تواند با مردم صحبت کند.

وی این اقدام صداوسیما در خصوص راه‌اندازی شبکه‌های انتخاباتی ویژه ایام انتخابات را مثبت و نوآورانه دانست و گفت: داوطلبان می‌توانند بنا بر قوانین ستاد اجرایی کشور و همچنین ضوابط داخلی صداوسیما از ظرفیت موجود استفاده کنند و خود و برنامه‌هایشان را معرفی کنند.

معاون وزیر کشور هم در این جلسه با اشاره به تأکیدات رهبری بر برگزاری پرشور انتخابات، ایجاد این شبکه‌ها را گامی در جهت عدالت رسانه‌ای برای تبلیغات انتخاباتی نامزدها دانست.

لینک کوتاه : https://sepehrefarda.ir/?p=3372

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.