• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3

تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد دانشکده دین و رسانه صدا و سیما

  • کد خبر : 3523
  • 19 اسفند 1402 - 13:28
تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد دانشکده دین و رسانه صدا و سیما
سپهر فردا/ مهلت ثبت نام برای آزمون کارشناسی ارشد دانشکده دین و رسانه صدا و سیما تا ۲۸ اسفند تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپهر فردا، کمال اکبری در نشست خبری آزمون اختصاصی دانشکده دین و رسانه که امروز شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ در این دانشکده برگزار شد، اعلام کرد: ثبت نام برای آزمون کارشناسی ارشد دانشکده دین و رسانه دانشگاه صدا و سیما از ۲۵ بهمن آغاز شده و تا ۲۸ اسفند ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این آزمون در ۱۰ خرداد سال آینده برگزار خواهد شد، اظهار کرد: داوطلبان باید دارای حداکثر ۳۰ سال تمام باشند.

رئیس دانشکده دین و رسانه صدا و سیما اضافه کرد: این دانشکده در حال حاضر در چهار رشته «تولید سیما»، «ادبیات نمایشی»، «علوم ارتباطات اجتماعی» و «دین و رسانه» دانشجو می پذیرد.

وی با اشاره به اینکه در هر رشته ۳۰ نفر پذیرش و به مصاحبه دعوت می‌شوند و پس از قبولی در آزمون شفاهی، پذیرش نهایی می‌شوند، گفت: ثبت نام در رشته جدید «هنرهای رایانه ای با گرایش چند رسانه ای» نیز به زودی آغاز می‌شود.

اکبری تصریح کرد: توجه و تمرکز این رشته به مباحث چند رسانه‌ای و استفاده از آن در رسانه های تعاملی است و فارغ‌التحصیلان توانمندی در زمینه فعالیت در فضای مجازی را کسب می کنند.

وی با تاکید بر اینکه این رشته مورد نیاز صدا و سیما و جامعه است، بیان کرد: منابع هر یک از رشته ها اعلام شده است و علاقه مندان می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر به نشانی https://qomirib.ac.ir مراجعه کنند

رئیس دانشکده دین و رسانه صدا و سیما ادامه داد: تامین خوابگاه ویژه برادران و خواهران برای دانشجویان سایر شهرستان‌ها، کمک هزینه تحصیلی و امکانات رفاهی از جمله امکانات فراهم شده برای دانشجویان این دانشکده است.

وی یادآور شد: دانشجویان بر اساس امتیازی که در دوران تحصیل به دست می آورند می‌توانند در صدا و سیما جذب شوند.

رئیس دانشکده دین و رسانه صدا و سیما عنوان کرد: در هر دوره برای آمادگی بیشتر داوطلبان کارگاه هایی برای آمادگی در آزمون کتبی و شفاهی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این کارگاه‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود، بیان کرد: با توجه به تمدید مهلت ثبت نام و ثبت نام در رشته جدید، این کارگاه‌ها در سال آینده برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://sepehrefarda.ir/?p=3523

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.