• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
4
رئیس دانشکده دین و رسانه خبر داد؛

ثبت‌نام آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد دانشکده صدا و سیمای قم ویژه طلاب

  • کد خبر : 1024
  • 18 اردیبهشت 1401 - 12:16
ثبت‌نام آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد دانشکده صدا و سیمای قم ویژه طلاب
سپهر فردا/ رئیس دانشکده دین و رسانه گفت: دانشکده صدا و سیمای قم از میان برادران و خواهران طلبه سطح ۲ حوزه های علمیه و کارشناسی مؤسسات آموزش عالی حوزوی دانش پژوه می پذیرد.

به گزارش پایگاه خبری سپهر فردا، سید محمدمهدی موسوی مهر، رئیس دانشکده دین و رسانه امروز یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در نشست خبری آغاز ثبت نام آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد این دانشکده که با حضور اصحاب رسانه در سالن شهید آوینی دانشکده صدا و سیما برگزار شد، اظهار داشت: دانشکده صدا و سیمای قم(دانشکده دین و رسانه)، آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد را ویژه طلاب برادر و خواهر سطح ۲ حوزه های علمیه و کارشناسی مؤسسات آموزش عالی حوزوی، در رشته‌های تولید سیما، ادبیات نمایشی، علوم ارتباطات اجتماعی و دین و رسانه را برگزار می‌کند.

وی با بیان این که زمان ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد از امروز ۱۸ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا پایان ماه جاری ادامه خواهد داشت، افزود: آزمون اختصاصی نیز ساعت ۹ صبح روز جمعه ۱۰ تیرماه ۱۴۰۱ به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

رئیس دانشکده دین و رسانه ادامه داد: از پذیرفته شدگان در آزمون کتبی، مردادماه برای شرکت در مصاحبه دعوت به عمل می آید و اسامی پذیرفته شدگان نهایی نیز شهریورماه ۱۴۰۱ همزمان با نتایج آزمون سراسری اعلام می شود که به صورت میانگین از هر ۱۰ نفر شرکت کننده در مصاحبه ۱ نفر پذیرفته می شود.

وی با اشاره به فعالیت دانشکده صدا و سیما از سال ۱۳۷۶، خاطرنشان کرد: هدف اصلی از راه اندازی دانشکده بهره‌مندی و استفاده از توان بالقوه حوزه های علمیه و طلاب برای ورود به فضاهای هنری و رسانه ای بوده و در مرحله دوم نیز هدف دانشکده تربیت و جذب نیروی توانمند برای سازمان صدا و سیما است که طبق آمار حدود ۶۰ درصد فارغ‌التحصیلان در سازمان جذب و بکارگیری شده اند.

موسوی مهر با بیان این که طبق آمار قریب به ۸۰ درصد پذیرفته شدگان از بین طلاب برادر و مابقی از میان خواهران طلبه هستند، گفت: در این دوره به پذیرفته شدگان وام کمک هزینه تحصیلی در هر ترم نیز تعلق می گیرد.

وی همچنین به برگزاری دوره های آمادگی برای آزمون نیز اشاره کرد و بیان داشت: این دوره ها ۲۶ تا ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برگزار می شود که علاقه مندان می توانند شرکت کنند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به سایت دانشکده صدا و سیمای قم(دین و رسانه) به نشانی https://qomirib.ac.ir مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن ۰۲۵۳۲۹۰۴۰۰۶ تماس بگیرند و یا در پیام رسان ایتا و واتساپ با شماره ۰۹۰۲۳۹۰۴۹۰۸ ارتباط برقرار کنند.

لینک کوتاه : https://sepehrefarda.ir/?p=1024

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.