• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024

تازه‌ها

همایش بین‌المللی «ظرفیت‌های فرهنگی و علمی ایران و آمریکای لاتین» برگزار می‌شود کاروان زیر سایه خورشید میهمان قم می‌شود/ دیدار با آیت‌الله مکارم شیرازی نرم‌افزار «دانشنامه فرق و مذاهب» رونمایی می‌شود ۵۰ درصد فضا‌های آموزشی قم را خیران احداث کرده‌اند/ رشد ۴ برابری ساخت مدرسه در قم/ رتبه بیست‌وهفتم قم در فضای آموزشی افتتاح مجموعه تفریحی گردشگری سرزمین شادی در قم با اعتبار هزار میلیارد ریال تاکید آیت الله کریمی جهرمی به زنده نگه داشتن نام و یاد خطبای بزرگ/ از ارواح خطبا و مبلغین دین و شریعت، استمداد کنیم آغاز جشن های دهه کرامت از روز چهارشنبه/ «حضرت معصومه(س)؛ بهترین دختر دنیا، الگوی عفاف و حجاب»؛ شعار محوری قم در دهه کرامت/ رونمایی از پنج پروژه حرم حضرت معصومه (س) نگاه ویژه به سرطان پستان با پیشگیری و تشخیص زودرس برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی استان قم تشریح شد/ جشنواره روایت جهاد برگزار می‌شود افتتاح زمین چمن مصنوعی دانشکده علوم قرآنی، مزین به نام شهید راه قدس

5
یادداشت؛

محکومیت سوزاندن قرآن کریم

  • کد خبر : 1551
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۴۲
محکومیت سوزاندن قرآن کریم
سپهر فردا/ در جنایت سوزاندن قرآن کریم در کشورهای سوئد و دانمارک با مجوز قضایی و با حمایت و ایجاد امنیت از سوی دولت های این کشورها، برای افراد مرتکب به این جنایت، مسئله ی مهمی است، از این رو محکوم کردن با تمام توان و ابزارهای موجود در کشورهای اسلامی به ویژه ایران بسیار مهم و واجب است.

پایگاه خبری تحلیلی سپهر فردا | اگر تاریخ را نگاه کنیم اهانت به قرآن کریم و مقدسات دینی کار تازه ای نیست و در زمان ها و حکومت های مختلف از این دست اتفاقات افتاده است و بی شک در آینده نیز رخ خواهد داد.

از این رو عکس العمل و مواضع کشورهای اسلامی به ویژه ایران در عرصه ی بین المللی بسیار حائز اهمیت است و مواضع باید آنقدر محکم باشد که عمل بازدارندگی به درستی انجام پذیرد و از سرایت این دست اهانت ها به کشورهای اروپایی دیگر جلوگیری کند.

نکته قابل توجه محکومیت هتک حرمت قرآن کریم در سوئد از سوی روسیه بود که کشورهای غربی را آشفته کرد و نیز محکوم کردن این حادثه توسط روحانیون مسیحی، کمک زیادی به جلوگیری از فتنه کرد چون یکی از اهداف این جنایت ایجاد اختلاف بین مسلمانان و مسیحیان بود.

در جنایت سوزاندن قرآن کریم در کشورهای سوئد و دانمارک با مجوز قضایی و با حمایت و ایجاد امنیت از سوی دولت های این کشورها، برای افراد مرتکب به این جنایت، مسئله ی مهمی است، از این رو محکوم کردن با تمام توان و ابزارهای موجود در کشورهای اسلامی به ویژه ایران بسیار مهم و واجب است.

فارغ از رذالت اینها؛ سلسله حوادث اخیر عالم، نشان می دهد، غرب با سر، در حال سقوط در چاه فاضلابِ اندیشه فاسدِ خویش است و این سقوط نیز شتاب گرفته است و نشان می دهد مسلمانان به ویژه ایران توانسته با صادر کردن انقلاب و تفکر مقاومت اکثر ملت ها و بعضی دولت های دنیا را بیدار کند.

اروپای به ظاهر متمدن امروز در همان روزگار اسفناک قرون وسطی و هجوم وحشیانه صلیبیون به کتاب، خرد و اندیشه مانده است و این خوی متحجرانه و حیوانی دولت های ضد مردمی و آزادی غربی هر بار از زیر کت و شلوار و پاپیون و کراوات و ژست های روشنفکری مزخرف و متعفنشان هویدا می شود. ولی همچنان یک عده در داخل، عقل، شعور، اختیار و اراده شان را به رسانه های همین کشورهای خبیث، مفت و مجانی اجاره داده اند که یقینا آنها هم سقوط خواهند کرد. چرا که سرنوشت هر فرد و هر حکومتی که دل به حکومت طاغوت با این تمدن درجازده و عقب مانده بدهد سقوط است….

لینک کوتاه : https://sepehrefarda.ir/?p=1551
  • نویسنده : عشق‌آبادی

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.