• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
5

نیروهای انقلاب با حفظ وحدت به اعتماد مردم پاسخ دهند

  • کد خبر : 1706
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
نیروهای انقلاب با حفظ وحدت به اعتماد مردم پاسخ دهند
سپهر فردا/ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مردم قم چندین سال است که در شورای شهر به نیروهای انقلاب اعتماد کرده‌اند، گفت: نیروهای انقلابی با حفظ وحدت و همدلی باید برای رفع مشکلات مردم تلاش کرده و پاسخ اعتماد مردم را بدهند.

به گزارش پایگاه خبری رسانه‌ای سپهر فردا، احمد امیرآبادی فراهانی صبح امروز در نود و ششمین نشست دوره ششم شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: مردم سال‌هاست که به مجموعه نیروهای انقلابی قم اعتماد کرده‌اند و در شورای شهر و مجلس شورای اسلامی به افرادی که خود را منتسب به نیروهای انقلابی دانستند رأی دادند و این مسئولیت نیروهای انقلابی را سنگین می‌کنند، 

وی اضافه کرد: ما باید بر اساس اصولی که داریم و آنچه که ارزش‌های انقلاب و فرمایشات امامین انقلاب است عمل کنیم؛ مسئولیت ما نسبت به افرادی که این مباحث را قبول ندارند سنگین‌تر است و ما باید به اعتماد مردم پاسخ دهیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر در مجموعه مدیریت شهری اختلافی رخ دهد بر اساس تجربه‌ای که در برخی از شهرها مشاهده می‌کنیم جز خسران و خسارت برای مردم چیز دیگری به دنبال نخواهد داشت به همین علت خواهش ما از شهرداری و شورای اسلامی شهر این است که با وحدت خود به مردم بیش از گذشته خدمت کنید.

وی ادامه داد: مردم قم استحقاق بیشتر از این را دارند، این مردم با بصیرت هستند و پای ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند، شروع نهضت امام خمینی(ره) از قم بوده است و مردم در انقلاب نقش مهمی داشتند؛ درخواست ما از شورای اسلامی شهر این است که وحدت حفظ شود. برای پیشرفت امور باید کارها تقسیم شود و همه افراد باید در شورا گوشه‌ای از کار را بر عهده گیرند و کار را پیش ببرند.

امیرآبادی با بیان اینکه شورای شهر متشکل از افراد متخصص است که بر اساس وظایف خود کارهای تخصصی را دنبال می‌کنند، گفت: بنده مصاحبه‌ای داشتم که به ذائقه برخی از افراد خوش نیامد، در آن مصاحبه تاکید کردم که شهرداری یک مجموعه‌ با وظایف مختلف است و در عرصه‌های مختلف با مردم ارتباط دارد به همین علت هم بالا بودن گلایه‌ها از شهرداری نسبت به دیگر سازمان‌ها طبیعی است.

وی خاطرنشان کرد: امسال انتخابات شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را داریم و همه باید تلاش کنیم تا مشارکت مردم در انتخابات را افزایش دهیم، این مهم نیست که چه فردی منتخب مردم می‌شود و مهم این است که مردم حضور حداکثری در این انتخابات داشته باشند، خواهش بنده این است که افراد در شورا مسئولیت‌ها را تقسیم کنند و با همراهی و همدلی کار را جلو ببرند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: شورای شهر قم مجموعه‌ای واحد از جبهه انقلاب است و همه ما در یک کشتی نشسته‌ایم، مجموعه‌ای که امروز مردم در قوه‌های مجریه و مقننه و مدیریت شهری قم تحویل ما داده‌اند واحد است و همه ما در یک کشتی هستیم تا بتوانیم به مردم خدمت کنیم.

امیرآبادی گفت: ما به خداوند متعال از شر شیطان پناه می‌بریم و امیدواریم با گذشت خود بتوانیم کارهای خوبی را در مسیر توسعه شهر قم رقم بزنیم.

لینک کوتاه : https://sepehrefarda.ir/?p=1706

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.