• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4

حمایت شورای شهر از خبرنگاران؛ شورا ناظر بر عملکرد شهرداری است

  • کد خبر : 1897
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸
حمایت شورای شهر از خبرنگاران؛ شورا ناظر بر عملکرد شهرداری است
سپهر فردا/ رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قمضمن ابراز حمایت از قشر خبرنگاران گفت: شورا اجازه دخالت افراد در تصمیمات را نداده و نسبت به تخلفات مانند گذشته حساس بوده و وظایف خود را پرقدرت انجام خواهیم داد.

به گزارش پایگاه خبری رسانه‌ای سپهر فردا،

محسن محرری در نود و هفتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به مناسبت‌های روز و تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران به‌عنوان چشم بینا جامعه و مردم وظیفه آگاهی‌رسانی را بر عهده‌دارند.

وی آموزش سواد رسانه‌ای را یکی از الزامات جامعه امروز دانست و افزود: در صورت نیاز شهرداری می‌تواند با یک لایحه دستور لازم را برای برگزاری دوره‌های سواد رسانه‌ای در شهرداری و برای پرسنل دریافت کند و شورا همکاری لازم را با خانه مطبوعات خواهد داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم ادامه داد: مشکلات و مسائل اقتصادی خبرنگاران با پیگیری خانه و تشکیل کمیته‌ای مشترک دنبال شود تا بتوانیم اقداماتی اجرایی برای قشر خبرنگار انجام داده و تا سال آینده شاهد تحقق بخشی از مطالبات آن‌ها باشیم.

وی در ادامه آغاز سال سوم از دوره ششم شورای اسلامی را نیز تبریک گفت و تأکید کرد: همیشه فضای رقابتی بین اعضای شورا وجود دارد اما اجازه نمی‌دهیم رأی و نظرات دیگران در تصمیمات شورا تأثیری داشته باشد.

محرری در پایان یادآور شد: در حوزه نظارت نیز با دقت و پرقدرت ادامه خواهیم داد و نسبت به تخلفات مانند گذشته حساس بوده و وظایف خود را پرقدرت انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://sepehrefarda.ir/?p=1897

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.