• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم:

سرانه ورزشی استان قم با استاندارد کشوری فاصله بسیار دارد/ قم نزدیک به ۱۵۰ قهرمان بین‌المللی دارد

  • کد خبر : 2005
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۳۰
سرانه ورزشی استان قم با استاندارد کشوری فاصله بسیار دارد/ قم نزدیک به ۱۵۰ قهرمان بین‌المللی دارد
سپهر فردا/ مدیرکل ورزش و جوانان استان قم سرانه ورزشی استان را با توجه به این که استاندارد کشوری ۸۰ سانتیمتر است، ۵۴ سانتیمتر ذکر کرد و بیان داشت: راه زیادی تا رسیدن به استاندارد کشوری داریم و باید تمام تلاش خود را برای رسیدن به این مهم انجام دهیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپهر فردا، ابراهیم سانی خانی، مدیرکل ورزش وجوانان استان قم در نشست با اصحاب رسانه که شامگاه روز شنبه ۲۱ مردادماه ۱۴۰۲ در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، به تشریح فعالیت های این اداره کل پرداخت و اظهار داشت: در عرصه ورزش و جوانان دچار ضعف ساختاری، زیرساختی و تجهیزاتی هستیم و از سال گذشته تلاش کرده ایم تا این ضعف ها را برطرف و به سمت قله‌های هدف حرکت کنیم.

وی با بیان این که استان قم میزبانی‌ ورزش های بسیاری را انجام داده که این امر نشان دهنده توانمندی های بخش ورزشی استان است و امید داریم در آینده با فراهم شدن زیرساخت‌های مناسب بتوانیم میزبانی‌های فراملی را نیز در استان داشته ‌باشیم، افزود: در همین راستا باید بگوییم که استان قم نزدیک به ۱۵۰ قهرمان بین‌المللی دارد و این نشان دهنده استعداد بالای جوانان ما در عرصه ورزش است.

مدیرکل ورزش وجوانان استان قم ادامه داد: ۴۹ هیئت ورزشی در استان قم زحمات بسیاری در عرصه ورزش همگانی و قهرمانی کشیده اند و بخشی از نهادها و مسئولان استان نیز ما را در این مسیر یاری داده اند.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه زیرساختی برنامه هایی در سال ۱۴۰۱ پیش بینی شده بود و بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار را در قالب سفر رییس جمهوری به قم جذب کردیم.

سانی خانی گفت: بالغ بر ۹۰ درصد اماکن ورزشی را در اختیار هیئت های ورزشی قرار داده‌ایم تا از کمبود فضای ورزشی رنج نبرند و برخی حتی بیش از دو مکان ورزشی را در اختیار دارند و هدف ما حمایت بیشتر از هیئت هایی است که قابلیت قهرمان‌پروری دارند.

وی، سرانه ورزشی استان قم را با توجه به این که استاندارد کشوری ۸۰ سانتیمتر است، ۵۴ سانتیمتر ذکر کرد و بیان داشت: راه زیادی تا رسیدن به استاندارد کشوری داریم و باید تمام تلاش خود را برای رسیدن به این مهم انجام دهیم.

لینک کوتاه : https://sepehrefarda.ir/?p=2005

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.