• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
5
در نشستی خبری مطرح شد؛

نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی صنعت چاپ، بسته‌بندی و تبلیغات در قم برپا می‌شود/ صنعت چاپ و بسته‌بندی قم می‌تواند بیانگر معارف دینی، فرهنگی و اسلامی باشد

  • کد خبر : 2011
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷
نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی صنعت چاپ، بسته‌بندی و تبلیغات در قم برپا می‌شود/ صنعت چاپ و بسته‌بندی قم می‌تواند بیانگر معارف دینی، فرهنگی و اسلامی باشد
سپهر فردا/ نشست خبری تشریح برنامه‌های نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی صنعت چاپ، بسته‌بندی، تبلیغات و هدایای تبلیغاتی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپهر فردا، نشست خبری تشریح برنامه‌های نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی صنعت چاپ، بسته‌بندی، تبلیغات و هدایای تبلیغاتی امروز با حضور اصحاب رسانه در سالن جلسات شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم برگزار شد،

محسن سلیمانی، دبیر اجرایی نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی صنعت چاپ، بسته‌بندی، تبلیغات و هدایای تبلیغاتی در ابتدای این نشست اظهار داشت: به دنبال این هستیم با برپایی این نمایشگاه به معرفی ظرفیت‌های قم بپردازیم و تلاش ما این بوده که صادرات محور بودن نمایشگاه را در اولویت قرار دهیم و در این راستا هم مشتریانی از عراق، بحرین و تاجیکستان و کشورهای عضو اتحادیه CIS شناسایی و به نمایشگاه دعوت می‌شوند که امیدواریم بتوانیم این افراد را جذب کرده و به توسعه اشتغال در سطح استان برسیم.

وی با اشاره به همت و حمایت اتحادیه چاپخانه‌داران، شرکت شهرک‌های صنعتی و خوشه چاپ و بسته بندی در راستای برپایی این نمایشگاه، افزود: این نمایشگاه از ۲۵ تا ۲۸ مهرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قم واقع در کیلومتر ۲ آزادراه  قم ـ تهران برگزار خواهد شد و و از ساعت ۱۵ تا ۲۱ میزبان علاقه‌مندان است.

دبیر اجرایی نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی صنعت چاپ، بسته‌بندی، تبلیغات و هدایای تبلیغاتی ادامه داد: گستره جامعه هدف این نمایشگاه همه صنایع را دربر می‌گیرد، و از شرکت‌های مختلف در حوزه‌های چاپ، بسته‌بندی و تبلیغات، کانون‌های آگهی تبلیغاتی، شرکت‌های تولید کننده هدایای تبلیغاتی و شرکت‌هایی که در حوزه تبلیغات خدمات می‌دهند برای حضور در این نمایشگاه دعوت می شود.

وی خاطرنشان کرد: ما پیش از برگزاری هر نمایشگاه جامعه هدف نمایشگاه را تعیین می‌کنیم که در این نمایشگاه همه شرکت‌های تولیدی و خدماتی، فعالان عرصه چاپ و انتشارات، شرکت‌های بازرگانی و تولیدی و صنایع غذایی و دارویی مخاطب ما هستند.

صنعت چاپ و بسته‌بندی قم می‌تواند بیان‌گر معارف دینی، فرهنگی و اسلامی باشد

روح‌الله ابراهیمی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم نیز در این نشست با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب مبنی بر این موضوع که هر جایی کار به مردم سپرده شد، موفقیت حاصل شد، اظهار داشت: در حوزه اقتصادی نیز باید کار را به مردم سپرد و مدل توسعه خوشه‌های صنعتی یکی از راهکارهای واگذاری کارهای اقتصادی به مردم و دخیل کردن آنان در عرصه تولید است.

وی، خوشه چاپ و بسته بندی استان قم را یکی از خوشه‌های موفق استان برشمرد و افزود: ما به عنوان تسهیل‌گر در کنار همه خوشه‌های صنعتی خواهیم بود و در این راستا تدوین و اجرای زیست بوم شهرک شهاب را با جدیت دنبال می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم با بیان اینکه قم از دیرباز به قطب چاپ و نشر معروف بوده است، ادامه داد: امروزه با توجه به چاپ دیجیتال و الکترونیکی، کار کردن در حوزه چاپ و نشر به تنهایی توجیه اقتصادی لازم را ندارد و ما نیازمند حرکت به سوی صنعت چاپ و بسته‌بندی هستیم.

وی گفت: صنعت چاپ و بسته‌بندی یک صنعت فرهنگی و مبتنی بر ظرفیت قم است و این صنعت می‌تواند بیانگر معارف دینی، فرهنگی و اسلامی باشد.

لینک کوتاه : https://sepehrefarda.ir/?p=2011

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.