• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد:

استقرار تیم‌های خدمات‌رسان به زائران اربعین حسینی در مسجد مقدس جمکران و امامزاده سید جمال(ع) قم

  • کد خبر : 2163
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
استقرار تیم‌های خدمات‌رسان به زائران اربعین حسینی در مسجد مقدس جمکران و امامزاده سید جمال(ع) قم
سپهر فردا/ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: برای میزبانی هر چه‌بهتر زائران اربعین حسینی که از قم عبور می‌کنند، مسجد مقدس جمکران و امامزاده سید جمال(ع) به‌عنوان دو مکان پیشنهادی برای استقرار تیم‌های خدمات رسان در سطح استان در نظر گرفته‌شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپهر فردا، دکتر مجید محبی در گفت‌وگویی بر لزوم بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها برای میزبانی هر چه‌بهتر زائران اربعین حسینی که از قم عبور می‌کنند تأکید کرد و گفت: به همین منظور مسجد مقدس جمکران و امامزاده سید جمال(ع) به‌عنوان دو مکان پیشنهادی برای استقرار تیم‌های خدمات رسان در سطح استان در نظر گرفته‌شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: با کمک درمانگاه دارالشفاء و مسجد مقدس جمکران جانمایی لازم داخل یکی از قسمت‌های شبستان این مکان مقدس انجام‌شده و تجهیزات و وسایل موردنیاز به این مکان منتقل‌شده است.

وی ادامه داد: جانمایی در امام زاده سید جمال(ع) هنوز انجام‌نشده است که به محض انجام این کار تجهیزات لازم و همچنین دارو و ملزومات درمانی با هماهنگی با امور خیرین سلامت به این مکان انتقال می‌یابد و اینجا نیز آماده خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی خواهد بود.

دکتر محبی استقرار اکیپ هلال‌احمر ، اورژانس ۱۱۵ و تیم‌های خدمات رسان به زائران اربعین در این دو مکان را مورد توجه قرار داد و افزود: بیمارستان خیرین سلامت به‌عنوان بیمارستان معین برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی در نظر گرفته‌شده و بیمارستان امام رضا(ع) به دلیل نزدیکی به امامزاده شاه جمال(ع) برای زائران پاکستانی اختصاص‌یافته است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم در پایان خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت های مردمی، در تهیه دارو و سرم با هماهنگی با امور خیرین سلامت بوده و همچنین بسیج جامعه پزشکی تأمین پرسنل پزشکی و پرستاری و دارو را عهده‌دار است.

لینک کوتاه : https://sepehrefarda.ir/?p=2163

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.