• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
5

برای تهیه ملزومات تحصیلی دانش‌آموزان کم برخوردار ۹ و نیم میلیارد کمک جمع‌آوری شد

  • کد خبر : 2371
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۱۰
برای تهیه ملزومات تحصیلی دانش‌آموزان کم برخوردار ۹ و نیم میلیارد کمک جمع‌آوری شد
سپهر فردا/ مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: برای تهیه ملزومات تحصیلی و مشکلات دانش آموزان کم برخوردار حدود ۹ و نیم میلیارد تومان در حد امکان و با کمک های اهدایی از طرف خیرین جمع آوری شد.

علیرضا رحیمی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سپهر فردا، با اشاره به بازگشایی مدارس، اظهار داشت: با آغاز سال تحصیلی جدید میزبان ۱۰ هزار همکار فرهنگی و ۳۰۵ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی خواهیم بود که در طول تابستان، بحث ساماندهی و سازماندهی امور برای بازگشایی مطلوب صورت گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با بیان اهمیت دستگیری از نیازمندان، تصریح کرد: آموزش و پرورش هم به دنبال رفع نیاز دانش‌آموزان کم برخوردار در حد امکان و با کمک خیرین به جمع آوری و تهیه ملزومات تحصیلی آنها پرداخت تا این عزیزان در ابتدای سال تحصیلی دچار مشکل نشوند.

وی ادامه‌ی اجرای اینگونه برنامه‌های ارزشمند را ضروری دانست و عنوان کرد: تعداد ۱۳ هزار بسته لوازم التحریر و ۴ هزار دست لباس فرم و ۳ هزار جلد کتاب درسی به صورت رایگان در اختیار دانش ِآموزان قرار گرفت و کل مبلغ کمک‌های اهدایی به دانش آموزان نیازمند حدود ۹ و نیم میلیارد تومان بوده تا قدمی هر چند کوچک در راه حل مسائل این عزیزان برداریم.

به گفته‌ی این مقام مسئول همزمان با نزدیک شدن سال تحصیلی جدید اما هنوز تعدادی از دانش آموزان اقدامی برای ثبت نام در مدارس و تهیه کتاب نداشته اند و توصیه ما به این عزیزان این است که در اولین فرصت با مراجعه به مدرسه خود نسبت به قطعیت ثبت نام خود اقدام داشته باشند.

وی ادامه داد: امسال خوشبختانه تعداد قابل توجهی مدرسه نوساز تحویل آموزش و پرورش می شود تا در راستای بهبود وضعیت تعلیم و تربیت در اختیار دانش آموزان قرار گیرد؛ امیدواریم با عنایت خداوند و کمک اولیای فهیم شروع سال تحصیلی مطلوبی را رقم بزنیم.

لینک کوتاه : https://sepehrefarda.ir/?p=2371

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.