• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024

تازه‌ها

همایش بین‌المللی «ظرفیت‌های فرهنگی و علمی ایران و آمریکای لاتین» برگزار می‌شود کاروان زیر سایه خورشید میهمان قم می‌شود/ دیدار با آیت‌الله مکارم شیرازی نرم‌افزار «دانشنامه فرق و مذاهب» رونمایی می‌شود ۵۰ درصد فضا‌های آموزشی قم را خیران احداث کرده‌اند/ رشد ۴ برابری ساخت مدرسه در قم/ رتبه بیست‌وهفتم قم در فضای آموزشی افتتاح مجموعه تفریحی گردشگری سرزمین شادی در قم با اعتبار هزار میلیارد ریال تاکید آیت الله کریمی جهرمی به زنده نگه داشتن نام و یاد خطبای بزرگ/ از ارواح خطبا و مبلغین دین و شریعت، استمداد کنیم آغاز جشن های دهه کرامت از روز چهارشنبه/ «حضرت معصومه(س)؛ بهترین دختر دنیا، الگوی عفاف و حجاب»؛ شعار محوری قم در دهه کرامت/ رونمایی از پنج پروژه حرم حضرت معصومه (س) نگاه ویژه به سرطان پستان با پیشگیری و تشخیص زودرس برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی استان قم تشریح شد/ جشنواره روایت جهاد برگزار می‌شود افتتاح زمین چمن مصنوعی دانشکده علوم قرآنی، مزین به نام شهید راه قدس

3

برگزاری نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی در شهر قم

  • کد خبر : 2658
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۲۷
برگزاری نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی در شهر قم
سپهر فردا/ مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری برگزاری نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی در شهر قم خبر داد و گفت: در سال گذشته بیش از 2 هزار کار فرهنگی در سطح باشگاه‌ها انجام‌شده و استان قم رتبه نخست در این حوزه را در کشور کسب کرده است.

به گزارش پایگاه خبری رسانه‌ای سپهر فردا، ابراهیم سانی خانی با حضور در صد و ششمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم گزارشی از نظارت و عملکرد باشگاه‌های ورزشی در قم ارائه داد و اظهار داشت: نظارت در باشگاه‌های مردانه و زنان در شهر قم به‌صورت جدی انجام‌شده و از سال ۹۹ بیش از ۸۰ باشگاه پلمپ شده است.

وی خواستار ورود افراد متدین از حوزه‌های علمیه به ورزش شد و گفت: ما نیاز داریم مجوز تأسیس باشگاه را برای افرادی صادر کنیم صلاحیت لازم را دارند و جای افراد متدین و حوزوی در این عرصه خالی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از برتری استان قم در برگزاری برنامه‌های فرهنگی در باشگاه‌های ورزشی خبر داد و گفت: در سال گذشته بیش از ۲ هزار کار فرهنگی در سطح باشگاه‌ها انجام‌شده و استان قم رتبه نخست در این حوزه را در کشور کسب کرده است.

وی همچنین از برگزاری ورزش همگانی رایگان برای بانوان در ورزشگاه‌های سطح شهر خبر داد و گفت: باشگاه‌های تخت نظارت اداره کل ورزش و جوانان از ساعت ۷ تا ۹ صبح در اختیار بانوان بوده و هرروز ورزش همگانی برگزار می‌شود.

سانی خانی ارتقاء رتبه استان قم را از ۲۶ کشوری به ۱۴ اتفاقی خوب دانست و بیان کرد: امسال ما میزبان برگزاری نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی، افتخار شهر هستیم و این المپیاد از ۲۶ مهر تا ۲۲ بهمن برگزار می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: این المپیاد در بوستان‌های شهر باهدف تشویق نوجوانان و جوانان به ورزش اجرا می‌شود و امیدواریم الگویی برای سایر استان‌ها باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://sepehrefarda.ir/?p=2658

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.