• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
7

ممانعت پرسنل مجتمع گردشگری مهتاب از ایجاد ایستگاه صلواتی شهدای خدمت/ برپایی ایستگاه با ورود اصحاب رسانه و برخی مسئولان استانی

  • کد خبر : 3584
  • ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۳
ممانعت پرسنل مجتمع گردشگری مهتاب از ایجاد ایستگاه صلواتی شهدای خدمت/ برپایی ایستگاه با ورود اصحاب رسانه و برخی مسئولان استانی
سپهر فردا/ ایستگاه صلواتی و فرهنگی شهدای خدمت در مجتمع گردشگری مهتاب برپا شد و تا ۱۵ خرداد به مسافران ارائه خدمات خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپهر فردا، جلیل بزرگی، مدیر رستوران های بزرگی در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد ضمن تسلیت به مناسبت شهادت مظلومانه آیت الله رئیسی رئیس جمهور و همراهانشان در حادثه سقوط بالگرد، اظهار داشت: آیت الله رئیسی در طول سه سال فعالیت از عمر دولت خدمات شایسته ای انجام دادند و مردم قدرشناس نیز با تشییع باشکوه از این خدمات به صورت ویژه تشکر و قدردانی نمودند.

وی با اشاره به ایام شهادت شهدای خدمت و همچنین حرکت خیل عظیم مشتاقان زیارت مرقد مطهر امام خمینی(ره) در ایام چهاردهم و پانزدهم خرداد ماه از اتوبان قم ـ تهران و عبور از مجتمع گردشگری مهتاب، افزود: آیت الله رئیسی بعنوان شاگرد مکتب امام راحل و مقام معظم رهبری هستند و بنده بعنوان یکی از خادمان مجتمع گردشگری مهتاب تلاش دارم در پاسداشت مقام شهید جمهور نسبت به برپایی ایستگاه صلواتی در این مجتمع اقدام کنم.

مدیر رستوران های بزرگی ادامه داد: با این اقدام بنده تلاش دارم ضمن تشریح دستاوردهای دولت سیزدهم، دین خودم را به آیت الله رییسی و همراهان شهیدشان ادا کنم و قدم کوچکی در راستای تقدیر از اقدامات دولت انقلابی بردارم.

وی بیان داشت: ایستگاه صلواتی و فرهنگی شهدای خدمت از امروز ۴ خرداد ماه تا رحلت امام راحل و قیام خونین مردم قم در ۱۵ خرداد ادامه دارد و از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ با پخش شیرینی، شربت، غذا و … پذیرای مسافران خواهد بود.

گفتنی است که برپایی ایستگاه صلواتی شهدای خدمت و تشریح دستاوردهای دولت سیزدهم با حواشی و ممانعت از سوی برخی از پرسنل مجتمع گردشگری مهتاب روبرو بود که با ورود اصحاب رسانه و نیروی انتظامی این حواشی به پایان رسید.

لینک کوتاه : https://sepehrefarda.ir/?p=3584

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.