• امروز : جمعه - ۵ بهمن - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 24 January - 2025

تازه‌ها

اختتامیه هفدهمین جشنواره بین‌المللی قرآن و حدیث خانواده‌های طلاب المصطفی برگزار می‌شود فاضلاب مسکن مهر در راس اقدامات شرکت آب و فاضلاب استان قم است/ سد ۱۵ خرداد از مدار آب رسانی خارج شد برگزاری هشتمین دوره نمایشگاه تخصصی صنعت کفش قم/ ۳۰۰ واحد فعال کفش در استان مشغول فعالیت هستند چهارمین شماره ماهنامه «سوهان» منتشر شد فراخوان رشته تخصصی حوزوی “مطالعات دین و فضای مجازی” / ثبت نام تا ۱۴ دی برگزاری بخش معارفی و بین‌الملل مسابقات ملی قرآن کریم در قم/ مقام معظم رهبری مبدع مسابقات قرآنی بودند نشست هم اندیشی شورای هماهنگی نهادهای مدیریتی حوزوی برگزار شد ثبت بیش از ۵ هزار طرح در دبیرخانه حمایت از پژوهش های مورد نیاز نظام/ تربیت بیش از ۲۲۰ مربی پژوهش در سراسر کشور/ راه اندازی سامانه سراج «آینده پژوهی و هوش مصنوعی» شعار هفته پژوهش المصطفی تکلیف مونوریل تا پایان سال مشخص می شود/ توسعه فرودگاه قم را سرعت می‌دهیم/ استان قم با کمبود ۲۷۶ مدرسه مواجه است

4

جزئیات فرایند استخدام آموزگار از زبان وزیر آموزش و پرورش

  • کد خبر : 1344
  • ۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷
جزئیات فرایند استخدام آموزگار از زبان وزیر آموزش و پرورش
سپهر فردا/ وزیر آموزش و پرورش، جزئیات فرایند استخدام آموزگار را تشریح کرد و گفت: هدف ما این است معلمی انتخاب شود که خلق و خو و علاقه معلمی در او کامل باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپهردا، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در خصوص فرایند فرایند استخدام آموزگار، اظهار کرد: مدتی است که فرایند استخدام آموزگار شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه این مدل فرایند استخدام، یک کار نو است و سابقه قبلی ندارد، افزود: داوطلبان معلمی، ۶ ساعت در درون این فرایند باید توانایی‌های معلمی، توانایی‌های ارتباطی‌شان با اولیا و توانایی‌های ایفای نقش‌شان ارزیابی شود تا بتوانیم ان‌شاءالله معلم خوب برای بچه‌ها پیدا کنیم.

مرادصحرایی تصریح کرد: هدف ما این است که معلمی انتخاب شود که اولاً خلق و خو و علاقه معلمی در او کامل باشد، ثانیا سواد کافی داشته باشد و ثالثاً تعهد کافی نسبت به آرمان‌های انقلاب داشته باشد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت شغل معلمی، گفت: معلم، امانتداری است که بزرگترین سرمایه خانواده‌ها در اختیار اوست.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا این معلمان به دوره آموزشی می‌رسند؟»، اضافه کرد: به طور طبیعی یک آموزش فوری خواهند داشت اما یک دوره آموزشی حین خدمت هم تا پایان سال پیش‌بینی می‌شود.

مرادصحرایی افزود: مطلوب ما این است که معلمان جدیدالورود پیش از شروع به خدمت، این دوره ها را بگذرانند؛ اما نوع آزمون ما یعنی آزمون کتبی و نوع فرآیند ارزیابی، به‌گونه‌ای است که واقعاً آنها را برای کلاس درس آماده می‌کند.

لینک کوتاه : https://sepehrefarda.ir/?p=1344
  • منبع : فارس

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.