• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024

تازه‌ها

نگاه ویژه به سرطان پستان با پیشگیری و تشخیص زودرس برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی استان قم تشریح شد/ جشنواره روایت جهاد برگزار می‌شود افتتاح زمین چمن مصنوعی دانشکده علوم قرآنی، مزین به نام شهید راه قدس قمی ها رتبه اول پرداخت صدقات در کشور/ حمایت کمیته امداد قم از ۲۱ هزار ۶۱۲ خانوار نیازمند تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد دانشکده دین و رسانه صدا و سیما باغ گیاه‌ شناسی در قم احداث می‌شود/ توزیع ۵۰ هزار اصله نهال همزمان با هفته درختکاری در قم مقاومت و جهاد مردم غزه متاثر و الهام‌گرفته از انقلاب اسلامی است/ غربی ها در مقابل جنایات اسرائیل خفه‌خون گرفته اند/ مردم به خاطر سختی معیشت انقلاب را رها نمی‌کنند نسخه ۴ نرم‌افزار جامع تفاسیر نور رونمایی شد نقش مهم طلاب در آگاه‌سازی مردم درخصوص دستاوردهای نظام اسلامی/ انتخابات نقطه عطفی است که در جمهوری اسلامی وجود دارد تصویب بسته هدایتی و حمایتی مهارت‌آموزی در مجلس راهکار حل مشکل اشتغال است

1

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان‌دهنده جایگاه ایران در جهان است

  • کد خبر : 3456
  • 21 بهمن 1402 - 9:16
حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان‌دهنده جایگاه ایران در جهان است
سپهر فردا/ نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: امروز حضور در راهپیمایی 22 بهمن تنها به معنای حمایت از نظام نیست بلکه نشان‌دهنده قدرت ایران در جهان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سپهر فردا، حسن طلایی با بیان جایگاه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی در بین مردم اظهار داشت: مردم همیشه و در همه حال از نظام جمهوری اسلامی ایران حمایت کرده و انقلاب را تائید می‌کنند.
وی با تأکید بر اهمیت راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: امروز حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تنها به معنای حمایت از نظام نیست بلکه نشان‌دهنده قدرت ایران در جهان است.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم تصریح کرد: انقلاب و نظام با تمام توان در خدمت مردم بوده و باوجود تمام چالش‌هایی که مخالفان انقلاب برای ما به وجود آورده‌اند دست از تلاش برای خدمتگزاری برنداشته است.
وی خطاب به مردم انقلابی بیان کرد: مهم‌ترین دستاورد انقلاب استقلال و آزادی و امنیت است که ما امروز از آن بهره‌مند هستیم و بسیاری از کشورها از داشتن آن محروم هستند.
طلایی در پایان تأکید کرد: مشکلات و چالش‌ها به کمک مردم و تدابیر مقام معظم رهبری حل می‌شود و این آزادی و استقلال به کوری دشمنان قسم‌خورده نظام و انقلاب برای همیشه حفظ‌شده و دشمنان ناامید خواهند شد.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://sepehrefarda.ir/?p=3456

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.