• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
4
مدیر حوزه‌های علمیه استان تهران مطرح کرد؛

نقش مهم طلاب در آگاه‌سازی مردم درخصوص دستاوردهای نظام اسلامی/ انتخابات نقطه عطفی است که در جمهوری اسلامی وجود دارد

  • کد خبر : 3507
  • 09 اسفند 1402 - 22:30
نقش مهم طلاب در آگاه‌سازی مردم درخصوص دستاوردهای نظام اسلامی/ انتخابات نقطه عطفی است که در جمهوری اسلامی وجود دارد
سپهر فردا/ مدیر حوزه‌های علمیه استان تهران گفت: امروز طلاب در آگاه‌سازی مردم و جهاد تبیین نقش بسزایی دارند؛ طلاب با برنامه‌ریزی مناسبت مردم را از دستاوردهای نظام آگاه کرده و شبهه‌های آنان را برطرف کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق رحیمی صادق، مدیر حوزه‌ علمیه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سپهر فردا، اظهار کرد: معمولا در اوضاع تاریخی یک کشور بعضی برهه‌ها؛ زمان هایی است که نقطه عطف نظام آن جامعه محسوب می‌شود.

وی افزود: نقطه عطفی که اگر از آن غافل نباشیم و بتوانیم به درستی بهره‌برداری کنیم موجب تقویت نظام خواهد شد و اگر در غیر این صورت باشد شک نکنید سبب پشیمانی و تاوان‌هایی برای آن نظام خواهد شد.

مدیر حوزه‌ علمیه تهران تصریح کرد: برگزاری انتخابات نقطه عطفی است که در جمهوری اسلامی وجود دارد و از ابتدای انقلاب تا امروز در عرصه‌های مختلف جاری بوده است و مردم براساس نظام مردم سالاری دینی در آن نقش آفرینی کرده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی‌صادق خاطرنشان کرد: ابتدای انقلاب در رفراندومی که برگزار شد ۹۸ درصد مردم به جمهوری اسلامی رای آری دادند و این رای موجب تقویت نظام شد؛ اگر امروز نظام به قدرتی رسیده و باعث پیروزی نظام اسلامی در جبهه‌های حق علیه باطل شده حضور پرشور مردم در عرصه‌های مختلف انتخابات بوده است.

وی ادامه داد: در فتنه‌های سال‌های اخیر همه ما شاهد هستیم این مردم بودند که تمام قد از نظام حمایت کردند و هر زمانی که بحرانی در کشور به وجود آمد آن‌ها با حضور به موقع خود در میدان فتنه را سرکوب و خاموش کردند.

مدیر حوزه‌ علمیه استان تهران با اشاره به اینکه مشارکت قوی سبب ورود نمایندگان قوی به عرصه حکمرانی می‌شود؛ تاکید کرد: به یاد داریم که هر گاه مردم در انتخابات حضور حداکثری و قوی داشتند آن موقع رئیس جمهور و یا نماینده قوی هم به عرصه حکمرانی کشور راه یافت.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی‌صادق گفت: حتی زمانی که امام خمینی(ره) علیه رژیم طاغوت قیام کرد این مردم بودند که با حمایت حداکثری از ایشان پای کار آمده و موجب پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شدند. مطمئن هستیم که مردم با رهبری داهیانه امام جامعه می‌توانند در پیشبرد اهداف نظام مؤثر باشند.

وی در ادامه عنوان کرد: رهبر فرزانه انقلاب از ابتدای سال بر مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید داشته و این انتخابات را حساس‌تر از دوره‌های قبلی لقب دادند؛ لذا این موضوع می‌طلبد مردم نیز حضور حداکثری در انتخابات داشته تا منویات امام خامنه‌ای محقق شود.

مدیر حوزه‌ علمیه استان تهران خاطرنشان کرد: مجلس در راس امور است و اگر مردم انتخاب درستی داشته باشند و فرد قوی وارد مجلس شود در رویکرد کشور هم مؤثر خواهد بود و مردم این تغییرات مثبت را حس خواهند کرد.

وی اشاره کرد: امروز که ما به تعبیر مقام معظم رهبری به نوک قله نزدیک هستیم و این موضوع باعث شده دشمنان برای ضربه زدن به شجره طیبه که انقلاب اسلامی است برنامه‌ریزی کنند. حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث نقش‌ برآب شدن توطئه‌های دشمنان می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی‌صادق با بیان اینکه طلاب نقش مهمی در آگاه‌سازی جامعه دارند، تاکید کرد: امروز طلاب در آگاه‌سازی مردم و جهاد تبیین نقش بسزایی دارند؛ طلاب با برنامه‌ریزی مناسبت مردم را از دستاوردهای نظام آگاه کرده و شبهه‌های آنان را برطرف کنند.

وی در پایان گفت: حوزه‌های علمیه خواهران استان تهران یک گردان تبلیغی تشکیل داده و برای خواهران جلسات توجیهی برگزار شده تا آنان با حضور در بین مردم فریضه جهاد تبیین را دنبال کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://sepehrefarda.ir/?p=3507

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.