• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
2
دبیر اجرایی قرارگاه فرهنگی و اجتماعی ۱۹ دی:

قم پیشتاز اقدامات ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در کشور است

  • کد خبر : 1185
  • 06 اردیبهشت 1402 - 11:03
قم پیشتاز اقدامات ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در کشور است
سپهر فردا/ دبیر اجرایی قرارگاه فرهنگی و اجتماعی ۱۹ دی با اشاره به اقدامات ترویجی و فرهنگ‌سازی فرهنگ عفاف و حجاب در قم گفت: این استان در این عرصه با ابتکارات و همراهی مردم و مسوولان در سطح کشور پیشتاز است.

به گزارش پایگاه خبری سپهر فردا، مهدی علی بابایی در گفت وگو با خبرنگار بسیج، با اشاره به قرارگرفتن نام خود در لیست جدید تحریم‌های شورای اروپا به بهانه اقدامات ضد حقوق بشری، بیان کرد: این قبیل از تحریم‌ها بیشتر شبیه شوخی و شوی رسانه‌ای است ولی مایه افتخار است که نشان می‌دهد تلاش‌ها و زحمات دلسوزان عرصه فرهنگ در استان قم در حال اثرگذاری و دیده شدن است که این مسأله سبب ناراحتی و نگرانی دشمنان قسم خورده اسلام شده است.

معاون اجتماعی سپاه استان قم ادامه داد: از سه سال گذشته با شکل‌گیری قرارگاه فرهنگی و اجتماعی ۱۹ دی، استان قم اقدامات مؤثری در جلوگیری و خنثی‌سازی نقشه‌های شوم دشمنان در ترویج فرهنگ بی‌بند وباری را آغاز کرده است.

علی بابایی اضافه کرد: اقدامات مؤثر این قرارگاه طی سه سال گذشته بدون توقف بااستفاده از ظرفیت‌های دولتی، گروه‌های مردمی و حلقه‌های میانی، ابتکارات و تأثیرات عمیقی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و مقابله با اهداف دشمنان در ترویج بی‌بند و باری داشته است.

وی خاطرنشان کرد: قرارگاه فرهنگی و اجتماعی ۱۹ دی استان قم در سالجاری و پس از ابلاغ قانون جدید عفاف و حجاب، فعالیت‌های خود را با تغییر برخی رویکرد‌ها در ساختار و فعال‌سازی ۱۵ کمیته ستادی و ۹ محور عملیاتی با قدرت ادامه می‌دهد.

معاون اجتماعی سپاه استان قم ادامه داد: اقدامات قرارگاه فرهنگی و اجتماعی۱۹ دی با مدیریت آیت الله سعیدی نماینده ولی فقیه در استان قم، جانشینی استاندار و دبیری فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با برنامه‌ریزی‌های لازم جهت اجرای طرح‌های آموزشی، ترویجی، فرهنگ‌سازی و گا‌هاً سلبی برای افراد هنجارشکن معلوم الحال طی سالجاری با قدرت بیشتری دنبال می‌شود.

لینک کوتاه : https://sepehrefarda.ir/?p=1185
  • نویسنده : راحله روشن

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.