• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024

تازه‌ها

برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی استان قم تشریح شد/ جشنواره روایت جهاد برگزار می‌شود افتتاح زمین چمن مصنوعی دانشکده علوم قرآنی، مزین به نام شهید راه قدس قمی ها رتبه اول پرداخت صدقات در کشور/ حمایت کمیته امداد قم از ۲۱ هزار ۶۱۲ خانوار نیازمند تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد دانشکده دین و رسانه صدا و سیما باغ گیاه‌ شناسی در قم احداث می‌شود/ توزیع ۵۰ هزار اصله نهال همزمان با هفته درختکاری در قم مقاومت و جهاد مردم غزه متاثر و الهام‌گرفته از انقلاب اسلامی است/ غربی ها در مقابل جنایات اسرائیل خفه‌خون گرفته اند/ مردم به خاطر سختی معیشت انقلاب را رها نمی‌کنند نسخه ۴ نرم‌افزار جامع تفاسیر نور رونمایی شد نقش مهم طلاب در آگاه‌سازی مردم درخصوص دستاوردهای نظام اسلامی/ انتخابات نقطه عطفی است که در جمهوری اسلامی وجود دارد تصویب بسته هدایتی و حمایتی مهارت‌آموزی در مجلس راهکار حل مشکل اشتغال است سهم گسترده صنعت گردشگری در توسعه اقتصادی قم

3
معاون فرهنگی بنیاد فرهنگی امامت خبر داد:

ضرورت استفاده از همه ظرفیت‌ها برای معرفی و جلب توجه مردم به امام زمان(عج)/ اجرای ویژه‌ برنامه‌های مهدویت برای دانش‌آموزان

  • کد خبر : 3476
  • 29 بهمن 1402 - 12:27
ضرورت استفاده از همه ظرفیت‌ها برای معرفی و جلب توجه مردم به امام زمان(عج)/ اجرای ویژه‌ برنامه‌های مهدویت برای دانش‌آموزان
سپهر فردا/ معاون فرهنگی بنیاد فرهنگی امامت با بیان اینکه از روز شنبه دانش آموزان ابتدایی در یک ویژه برنامه دو ساعته شرکت خواهند کرد، اظهار کرد: بازی، اجرای نمایش، پذیرایی و اهدای هدایا و جوایز به مدت زمان ۲ ساعت در این برنامه اجرا خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام محمدمهدی شاهینی در نشست خبری که به مناسبت دهه مهدویت در سالن جلسات بنیاد فرهنگی امامت برگزار شد، اظهار کرد: خداوند بیش از هزار سال از خلیفه خود حفاظت کرده و ما وظیفه داریم با تمام توان این امام حاضر را معرفی کنیم.

وی با اشاره به اینکه در بنیاد فرهنگی امامت به دنبال معرفی این ذخیره امامت هستیم، مطرح کرد: فعالیت‌های دهه مهدویت امسال را به نام نامی امام حاضر نام‌گذاری کردیم.

معاون فرهنگی بنیاد فرهنگی امامت با بیان اینکه دوره علمی تربیتی امام حاضر را در ۶ جلسه برای مبلغین برگزار کردیم، عنوان کرد: پس از برگزاری این دوره، روز گذشته مبلغین به شهرهای مختلف استان تهران اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه دبیرخانه دائمی دهه مهدویت را تشکیل دادیم، خاطرنشان کرد: به منظور پیشرفت اقدامات، دبیرخانه تا دهه مهدویت سال آینده فعال خواهد بود.

شاهینی با بیان اینکه جلسات متعدد مشاوره برای مجموعه‌‎های فرهنگی فعال در عرصه مهدویت داشته‌ایم، تصریح کرد: همچنین سالن‌ها و امکانات بنیاد فرهنگی امامت را برای مجموعه‌هایی که جشن‌های مهدویت دارند، با تخفیف مناسب و در مواردی به صورت کاملا رایگان در اختیار قرار دادیم.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاهی نیز به این منظور در بنیاد فرهنگی مهدویت برقرار شده است، یادآور شد: آئین نکوداشت و پیشواز دهه مهدویت پیش از دهه فجر با حضور علما و فضلا برگزار شد.

معاون فرهنگی بنیاد فرهنگی امامت با بیان اینکه جشن آغاز دهه مهدویت را در تاریخ ۹ شعبان برگزار خواهیم کرد، ابراز کرد: سخنران این جلسه آیت الله نظری منفرد و شعرخوانی و مدیحه‌سرایی اساتید هستیم.

وی با اشاره به اینکه سامانه تماس تلفنی پاسخ‌گویی به سوالات مهدویت را نیز در این ایام تقویت کردیم، بیان کرد: در تاریخ ۱۰ شعبان نیز سومین جلسه با من حرف بزن ویژه پاسخ به سوالات اعتقادی و مذهبی نسل جوان برگزار خواهد شد.

شاهینی با بیان اینکه از روز شنبه نیز دانش آموزان پایه های ۴، ۵ و ۶ ابتدایی در یک ویژه برنامه دو ساعته شرکت خواهند کرد، اظهار کرد: بازی، اجرای نمایش، پذیرایی و اهدای هدایا و جوایز به مدت زمان ۲ ساعت در این برنامه اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در ۵ سانس مختلف می‌توانیم در خدمت دانش آموزان باشیم، مطرح کرد: در هر سانس نیز امکان میزبانی از تعداد ۱۵۰ دانش آموز وجود دارد.

معاون فرهنگی بنیاد فرهنگی امامت با بیان اینکه نشست شاعرانه با عنوان «مدح امیر» در هر ماه برگزار می‌شود، عنوان کرد: جلسه این ماه را با محوریت امام زمان(عج) به مناسبت دهه مهدویت برگزار خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: باید از تمام ظرفیت‌ها برای معرفی و جلب توجه مردم به امام زمان(عج) استفاده کنیم.

شاهینی با اشاره به اینکه پویش امام حاضر را با رویکرد نوشتن نامه برای امام زمان(عج) در این ایام راه‌اندازی شده است، خاطرنشان کرد: طبق بررسی‌های علمی که انجام شده است، یکی از راه‌های جلوگیری از افسردگی نوشتن نامه برای امام حاضر است.

لینک کوتاه : https://sepehrefarda.ir/?p=3476
  • نویسنده : محمدباقر محجوب

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.